Universul își arată iubirea!

 Salut, dragi prieteni ! Vă mulțumesc pentru toate aprecierile oferite!

Astăzi vreau să vă prezint, ce am pățit zilele astea. În fiecare dimineață când vremea este frumoasă merg cu Derek să ne plimbăm pe malul Dunării! De câteva zile, unde mă uit, parcă numai inimioare văd. Cum mă uit într-o parte, văd ceva ce i-a forma unei inimi. Altă dată, căutam zile întregi o piatră sub formă de inimă.

O să vă pun în cele ce urmează pozele, dar nu sunt toate, deoarece erau foarte multe astfel de semne !




















Sper  că v-au plăcut acest articol! Nu uitați să dați un like paginii de facebook a bunicii:" La povești cu bunica Trandafira "! Ne găsiți și pe youtube : "Cufăr de amintiri pentru Derek!". 

Eu am fost Cristina !

Pupici !!

Comentarii

  1. Mulțumesc tot din inimă ❤❤❤❤❤❤❤❤💯💥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🦋🦋🦋🌷🌷🌷💐💐💐💐

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Despre testele de sarcină!

Depresia antenatală! ( În sarcină)

Părerea mea despre vloggerul, Alexandru Bălan!